Data: Venres 10 de Decembro ás 12:00h.
Lugar: Salón de actos da planta baixa da EASD Antonio Faílde.
Nunha película, qué elementos dun plano responden ao cálculo previo e cales se deixan ao azar? Mentras que o control era decisivo no cinema tradicional, o azar define e amplía os cauces do cine moderno. Coa chegada do dixital é preciso revisar esa relación control-azar na feitura das imaxes.
José Luis Guerín (Barcelona, 1960) é director de películas como En construcción (2001) coa que obtivo o Premio Nacional de Cine e o Goya ao mellor documental, Innisfree (1990), Tren de sombras (1997), En la ciudad de Sylvia (2007) ou La academia de las musas (2015).
Data: Venres 10 de Decembro ás 12:00h.
Lugar: Salón de actos da planta baixa da EASD Antonio Faílde.
Nunha película, qué elementos dun plano responden ao cálculo previo e cales se deixan ao azar? Mentras que o control era decisivo no cinema tradicional, o azar define e amplía os cauces do cine moderno. Coa chegada do dixital é preciso revisar esa relación control-azar na feitura das imaxes.
José Luis Guerín (Barcelona, 1960) é director de películas como En construcción (2001) coa que obtivo o Premio Nacional de Cine e o Goya ao mellor documental, Innisfree (1990), Tren de sombras (1997), En la ciudad de Sylvia (2007) ou La academia de las musas (2015).